Festival SIMFÒNIC

Calendari d'actuacions en directe a la ràdio

L'Escola de Música ha començat una col·laboració amb l'emissora municipal Ràdio Cabrera de Mar. Així els alumnes de la nostra escola i professors ofereixen actuacions musicals dins la programació dels dissabtes al matí.

Les actuacions en directe van començar el dissabte 16 d'abril amb els alumnes de guitarra, acompanyats pel seu professor en Sergi Viada i amb l'actuació individual de Sergi Teodoro, alumne de cant.

El calendari de les properes actuacions en directe (mesos d'abril i maig) és el següent:

Dissabte 30 d'abril - Cor Voxpel - Direcció: Teresa de la Torre

Dissabte 7 de maig - Cor jove - Direcció: Marcel Dalmau -

Dissabte 14 de maig - Trio de 2 violoncels i piano (Clàudia Milà i Vicky Rodríguez i el professor en José Antonio Cabo)

Dissabte 21 de maig - Conjunt de saxos, bateria i piano (Pere Valls, Jan Gea, Albert Àvila, Berta Sànchez i el seu professor Aitor Franch).

Dissabte 28 de maig - Piano - Joan Falcó

Les actuacions en directe a la ràdio continuaran el mes de juny.

Reportatge de m1tv de  la Primera  Gran Marató Musical

Dissabte 16 d’abril 2016

Aquí teniu l'enllaç al reportatge que va fer de la Primera Gran  Marató Musical de Cabrera, el programa de televisió "24 Hores Maresme Notícies". I també una fotografia de l'actuació del Cor Parroquial sota la direcció de Carme Godall.

Primera Marató Musical

Sala Central de l’Escola de Música

Dissabte 16 d’abril de 10 a 13h

La majoria de mortals tarda entre tres i quatre hores en recórrer una marató. Aquesta és la durada també de la Marató de Música de l'Escola de Música de Cabrera. Seran tres hores en què es podrà escoltar tot tipus d'instrumentistes, professionals i amateurs. Tothom qui ho desitgi hi pot participar, prèvia inscripció.

Cada actuació tindrà una durada màxima de quinze minuts.

Les persones que vulguin participar-hi s'han d'inscriure omplint el formulari clicant aquí o bé a la secretaria de l'Escola de Música en els horaris d’obertura, abans del 1 d’abril del 2016. La inscripció és limitada i obligatòria.

Concurs Internacional de Música Maria Canals

El Concurs Internacional de Música Maria Canals ens ha reservat

UN PIANO DE  CUA AL PASSEIG DE GRÀCIA

DATA:  Dissabte 5 de març de 2016

LLOC:  Passeig de Gràcia, número 13

Davant  CINEMA COMEDIA prop de la cruïlla Passeig de            Gràcia/Gran Via

HORA: de 12:00 a 12:30h.

Participaran els alumnes de piano de l'Escola

Tres Tombs 2016

La banda de l'Escola col·labora amb els Tres Tombs del nostre poble.

Concert de la Festa Major d'Hivern

Dissabte 23 de gener del 2016 a les 20:45h a l´Església

Concert de musicals i música popular

A càrrec dels alumnes de l'escola de Musica de Cabrera de Mar

Les formacions que participaran son els grups de cambra, el Cor Jove dirigits per  Marcel Dalmau, el Cor Infantil i el Cor Gospel dirigits per Teresa de la Torre amb l'acompanyament al piano de la Carme Godall, grup instrumental d'alumnes i professors del centre i una mini orquestra de recent creació dirigida per Cristina Serra.

Els assaigs previs son :

Dissabte 16 de gener a la Sala de l' Escola de Música a les 17:30 la mini orquestra i a les 18h tots els cors.

Dissabte 23 de gener a les 11h a l'església , tots els alumnes participants.

Vestimenta pel concert:

Camisa blanca/Jersei blanc