Curs 21/22

Noves dates de Música en Família

Després de les primeres 12 sessions continuem amb aquest taller adreçat a infants, de la mà de la professora Eva Carrau.

Per a infants a partir de 18 mesos, acompanyats d'una persona adulta de referència.

On: Aula 1 de l'Escola de Música de Cabrera de Mar

Quan: Dimarts de 16:15h a 17:15h

Taller trimestral de 12 sessions

Professora: Eva Carrau.

Cost mensual 39€

* Aquest taller tindrà continuïtat durant el curs

Més informació: emucabrerademar@gmail.com

Formació Online Beyond Music

El proper dissabte 22 de gener es farà un curs de formació online pensat per a professors de música.

Dia: Dissabte 22 de gener de 2022
Horari: de les 10:00 a les 13:00 hores. Plataforma ZOOM.
És una formació gratüita.
Oberta a professors de música i per a qualsevol tipo d'instruments.
Es pot demanar el certificat d'assistència.
Ponents:

José Antonio Cabo ( coordinador Beyond Music a España) ( Violoncel i corda  fregada)

Enrico Zanella ( Coordinador Beyond Music Italia)

(Noves tecnologies)

Per més informació cliqueu al següent enllaç. Trobareu els continguts del curs i videos de les classes.

Per realitzar la inscripció omplir el següent formulari

Els alumnes de corda de la nostra escola participaran en el projecte transnacional Beyond Music.

L’objectiu principal de Beyond Music és el d’Apropar l'activitat musical als alumnes amb discapacitat, treballant a partir de grups inclusius per tal de fomentar la integració dels alumnes i donar possibilitats als alumnes amb discapacitat de gaudir del fet de poder tocar en grup.

L’associació Artistas Diversos conjuntament amb Nazareno Cooperative Sociali de Italia comença aquest dimarts les primeres activitats a Catalunya del projecte. Les escoles que participen son les següents: Aula de Música d'Argentona, Escola de Música de Cabrera de Mar i Centre d'Educació Especial Les Aigües de Mataró.

El dissabte 27 de novembre es farà una trobada inclusiva amb un total de uns 15 alumnes participants d'aquestes escoles.

El coordinador musical a Catalunya del projecte és José Antonio Cabo Dintén, professor d'aquesta escola, on a partir de la metodologia en comú treballada conjuntament amb Itàlia es faran les classes amb el violoncel com a instrument principal.

Aquest és un projecte aprovat i cofinançat per l'Unió Econòmica Europea. Forma Part de Music Moves Europe/ Education & Learning Preparatory Action.
Us mantindrem informats!

Preincripcions curs 21/22

Obert el període de preinscripció

de l'Escola de Música de Cabrera de Mar,

del 17 al 31 de maig 2021

Podeu fer la reserva de plaça per al curs vinent a través del formulari online al que es pot accedir més avall. La prereserva té un cost de 25€ que es farà efectiu al juliol. Al setembre s'abonaran els 20€ restants per completar el total de la matrícula. En cas que al setembre es renunciï a la plaça l'import es retornaria de forma íntegra, sempre que s'avisi a l'escola abans de l'inici de les classes.

* Per a les preinscripcions únicament de classes de llenguatge musical adults o només conjunts, combos o cant coral enregistrant la preinscripció n'hi ha prou, sense cap cost.

Per a qualsevol consulta us podeu posar en contacte amb l'escola a través del telèfon 93 759 30 51 o enviant un correu a recepcioemcabrerademar@gmail.com